دسته بندی

ویژه

برای نوین نقش شدن ، مجموعه همکاران ما تمام تلاش خود را به کار بستند تا حال را به دیروزهای محکم و درخشان بدل کنند و البته برآیند تلاش سرسختانه افراد نوآور و نواندیش ، آینده را متعلق به ما خواهد ساخت .

باید بدانید گروهی که امروز توفیق خدمت به شما گرانمایگان را دارد ، چگونه پا به عرصه وجود نهاد و چگونه نوین نقش شد . با قدردانی از این که مجالی را به مطالعه این قسمت از سایت نوین نقش اختصاص داده اید ، با شوق فراوان به شرح آنچه بر ما گذشته است می پردازیم . به امید بازگویی مناسب قصه گذشته که بدانید از کجا ، چگونه و برای چه آمده ایم ؛ باشد که برای جماعتی همنوع ، انگیزه بخش باشیم .
نوین نقش با یک ایده تولد یافت . ایده ای با مضمون ارائه جامع ترین خدمات تبلیغات و چاپ از مشاوره تا اجرا . هدف نوین نقش استوار بر پاسخگویی به نیاز های تبلیغاتی موجود ، رفع خلأ ها و کاستی های این بازار و ارائه راهکارهای نوین جهت ارتقاء علم - صنعت بزرگ تبلیغات بود که در دهه فعلی ، آمیختگی علمی و تجاری آن قابل تفکیک نیست . علمی بدین معنا که کار تبلیغات امروزه امری تخصصی است و ما با فراگرفتن فنون تبلیغاتی لازم در طول زمان و اندوختن تجارب طی سالیان گذشته ، سعی داشته ایم تا با ایجاد قابلیت های کیفی از یک سو و گسترش تعداد و تنوع کالا و خدمات قابل ارائه ، نوین نقش را به عنوان پشتوانه ای قابل اعتماد برای مشتریانی که نیاز به خدمات چاپ و تبلیغات دارند تبدیل کنیم و تجاری هم به این معنا که تعیین قیمت بر اساس کیفیت و رقابتی بودن نرخ ، باید با دقت و حساسیت انجام شود .
ما گذشته خود را به عنوان کوله باری ارزشمند همیشه همراه خود خواهیم داشت . در این مسیر از خداوند که رد پایش پررنگ تر از هر عامل دیگر هویداست و همه کسانی که در رسیدن به این افق ، اعتماد ، زمانی برای مشورت و همکاری خالصانه شان را از ما دریغ نکردند ، کمال قدردانی و سپاسگزاری را داریم .
به فضل خداوند متعال ، پس از بررسی های کارشناسانه ، بازار شناسی ، بازاریابی ، اخذ مجوز های لازم ، انتخاب نام تجاری ، انتخاب محل فعالیت ، تکمیل کادر پرسنل متخصص ، بازار سازی ، با همت کارکنان متعهد و خدمتگزار و به پشتوانه تجربه کاری و پس از اجرای طرح جامع تبلیغاتی و تکمیل جذب بازاریابان به عنوان حلقه ارزشمند و ارزش آفرین در این سازمان ، نوین نقش به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نمود.
به مرور زمان و پس از اجرای دقیق پروژه جامع توسعه خدمات نوین نقش ، میزان سفارش های دریافتی روند رو به رشدی را دارا شد و موید این موضوع بود که چرخه تولید کالا یا خدمت تا رضایت مشتری به درستی در نوین نقش شکل گرفته است و آنچه بیش از پیش سبب ساز خرسندی ما می شد ، موفقیت در جلب اعتماد بزرگترین شرکت های بین المللی ، نهاد های ملی و ارگان های نظامی ، سازمانی و مذهبی داخل کشور به مجموعه نوین نقش بود .
هدف نوین نقش ، ارائه جامع ترین خدمات تبلیغاتی است . به نحوی که کیفیت و تعداد سرویس ها ، طرح ها و به طور کلی موارد قابل ارائه در این مجموعه بتواند بخش اعظم نیاز های تبلیغاتی در بخش خدمات و نیاز های چاپی مشتریان ارجمند را پوشش دهد . با تکمیل شرح وظایف و چارت سازمانی نوین نقش ، واحد های گوناگون یکی پس از دیگری راه اندازی شده و به اطلاع خواهد رسید . هم اکنون واحد های فروش ، پشتیبانی ، طراحی و گرافیک ، بازاریابی ، طراحی سایت ، واحد ارسال پیام کوتاه و ایمیل انبوه ، چاپ حرارتی ، تولیدات نساجی و سفارش های دوختی ، چاپ سیلک ، چاپ تامپو ، برش و حکاکی لیزر ، چاپ دیجیتال و چاپ بنر مجموعه نوین نقش در صدد هستند تا پاسخگوی متنوع ترین نیاز های چاپی و خدماتی مشتریان باشند .
طی ماه های اخیر ، متخصصین نوین نقش با صرف ساعات بسیار و تلاش شبانه روزی ، سعی در ایجاد ساختاری مدرن ، بر بستر وب و هوشمند سازی شده دارند تا طیف وسیعی از کالا ها و خدمات چاپی را به صورت آنلاین ارائه کنند . در زمان اتمام این پروژه ، به جرأت می توان گفت که این اقدام برای اولین بار در ایران صورت گرفته است . در واقع مشتریان نیازمند به کالا و خدمات چاپی از این سامانه به عنوان مرجعی برای استعلام قیمت ، آگاهی از پیشینه و شکل انجام هر نوع خاص از چاپ ، خدمات وابسته به آن و خرید ، بهره خواهند برد .
ما بر آنیم تا با تعهد کاری کارکنان مجموعه نوین نقش بتوانیم در مسیر درست گام برداریم . دیدگاه ما کارکنان نوین نقش ، همواره استوار بر جلب رضایت مشتریان است . ما تعهد خود را در دریافت سفارش آغاز شده دانسته و تا زمان بقای یک کالا بر این باور خواهیم ماند.
خواهشمند است ما را از نعمت نظرات و پیشنهادات سازنده خود محروم نفرمایید . امیدواریم اگر یادی از ما در ذهن شما ماند ، جز به نیکی نباشد .
نوین نقش به صورت رسمی در ستاد ساماندهی پایگاه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده و این موضوع قابل استناد است.
 
امید است فاصله ای بین ایده آل و ادعاهایمان با عملکرد و آنچه عرضه میداریم نباشد .
 

 


 

بالا