بج سینه و انواع آن با لیست قیمت

بج سینه و انواع آن با لیست قیمت

بج سینه و انواع آن با لیست قیمت

نوین نقش در این مطلب کوشش می کند اطلاعات کامل در مورد بج سینه را در اختیار شما قرار دهد. هرچند که همواره برای پاسخگویی و دریافت سفارش تلفنی بج سینه آماده ایم اما با اولویت اینکه این متن بتواند در قامت یک مشاوره خرید بج سینه ظاهر شود، آن را نوشته ایم. خواسته ما این بوده که اطلاعات را دسته بندی شده، جامع و کاربردی ارائه کنیم و در عین حال از گزافه گویی پرهیز شود.

مدت زمان تقریبی مطالعه این متن حدود 20 الی 30 دقیقه است.

فهرست مطالبی که از آنها خواهیم گفت، عبارتند از:

•    بج سینه چیست؟
•    تاریخچه بج سینه
•    محل نصب بج سینه
•    انواع بج سینه
•    آموزش نحوه اتصال بج سینه
•    در ساخت بج سینه کدام فلز ها به کار می روند؟ 
•    بج سینه های لوکس و تشریفاتی       
•    بج سینه از لحاظ درخشش فلز به چند دسته تقسیم می شود؟
•    5 مثال از کاربرد بج سینه
•    مراحل ساخت بج سینه
•    چرا روی بج سینه را پلی استر می زنند؟
•    ویژگی های انواع بج سینه
•    بج سینه مذهبی
•    بج سینه پرچم کشور ایران
•    استعلام قیمت بج سینه
•    لیست قیمت بج سینه
•    زمان آماده سازی بج سینه 
•    فرمت فایل ساخت بج سینه
•    نکات نگهداری از بج سینه

 

بج سینه چیست؟


پاسخ: در تعریف بج سینه به صورت خلاصه می توان گفت نشان یا نماد سازمان یا گروهی است که با جنس معمولن فلز و گاهی پلاستیکی و چوبی، روی لباس و پوشش افراد آن نصب می شود؛ تا تعلقشان به نهاد متبوع و همبستگی میان آنان یا درجه و رتبه‌شان را نشان دهد.
هرچند که گاهی از کلمات اتیکت سینه، نشان سینه، سنجاق سینه، بج یقه یا گل سینه، اتیکت پرسنلی، بج شرکتی، پلاک لباس فرم، پلاک یونیفرم و تگ لباس هم برای این محصول استفاده می شود اما همگی زیر سایه شناخته شده ترین فرم مترادف این لغات یعنی همان " بج سینه " قرار می گیرند.
گاهی تلفظ های نادرست بِج، پَچ، پَرج و ... شنیده می شود و بدینوسیله اعلام می شود که نباید این واژه ها را به کار گرفت.


*در زبان انگلیسی از بج سینه تحت عنوان Badge و chest badge و گاهی هم pin badge یاد می شود.

 

تاریخچه بج سینه


در گذشته برای نشان دادن طبقه اجتماعی یا مقام یک فرد در دربار پادشاهان یا درجه یک فرد نظامی در ارتش ها، از بج سینه استفاده می شده است. در زمان حاضر هم کاربرد بج سینه حفظ شده است اما با این تفاوت که بسیار گسترده تر شده است. شرکت ها، سازمان ها و حتی تیم های ورزشی از بج سینه استفاده می کنند. 
مدال های افتخار روی سینه نظامیان عالی‌رتبه (بج افتخار یا نشان افتخار)، اتیکت لباس سربازان، نشان فلزی پلیس و نشان کلانتر (بج سینه شناخته شده در فیلم های وسترن) ، نشان سینه مهمانداران و خلبانان، تگ لباس پرستاران و پزشکان، لوگو کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشورها، پرچم کشور ها روی لباس سیاستمداران، بج سینه آتش نشانی، ، بج نظامی، بج ارتش و ... همگی انواعی از بج سینه محسوب می شوند که به فراخور زمان و مکان استفاده و فرد استفاده کننده، تغییر شکل و ماهیت می دهند.

 

 

بج سینه فلزی با پیکسل فلزی تفاوت دارد و برای آشنایی با پیکسل به مطلب پیکسل چیست مراجعه کنید.
 

 

محل نصب بج سینه

 


فلسفه نصب بج سینه روی لباس دیده شدن و در معرض دید قرار دادن است. از این رو، محل الصاق بج سینه می تواند روی یقه کت، جیب کت و جیب پیراهن، سر آستین کت و مانتو، مقنعه، گوشه کلاه، روی دامن، روی کراوات و حتی روی تیشرت باشد.

 

انواع بج سینه


بج سینه انواع گوناگونی دارد. ازجمله :


بج سینه فلزی که خود شامل بج سینه استیل، بج سینه آلمینیومی و بج سینه برنجی (برنج) می شود و آبکاری بج سینه می تواند به رنگ طلایی یا نقره ای باشد. عموم بج های فلزی برشکاری دارند. این که دور لوگو یا نوشته روی بج در بیاید، مربوط به همین قسمت برش کاری است. ترفند دیگری که در ساخت بج سینه به کار می رود، مات و براق کردن قسمت های گوناگون بج است. در واقع تولید بج سینه فلزی شامل روش های مختلفی است که این شکل از مات و براق کردن، یکی از مراحل تولید بج سینه است. روش یا مرحله دیگر ساخت بج سینه فلزی، اسید کاری است. اسیدکاری بج سینه هم یکی از روش های پیاده سازی طرح است. روی بج را می توان رنگی کرد و بج سینه رنگی ساخت. بج سینه تک رنگ، بج سینه دو رنگ، بج سینه سه رنگ و بج سینه چند رنگ. بج سینه برنجی، مانند سایر انواع بج سینه، محدودیت هایی در ساخت و اجرا دارد. برای انتخاب بهترین بج سینه، از مشاوره کارشناسان فروش نوین نقش استفاده کرده و بهترین بج سینه را انتخاب کنید.
بج برنجی طلایی و بج برنجی نقره ای، عمومن به شکل مات و براق ساخته می شوند ولی امکان ساخت بج برنجی رنگی هم وجود دارد.
تولید بج سینه کاری نیست که بتوان در فضای اداری انجام داد و حتماً به کارگاه تولید بج سینه نیاز است. بیشتر این حرفه را تحت عنوان پلاک سازی می شناسند. 
انواع بج سینه دیگر عبارتند از بج سینه پلاستیکی، بج سینه پلکسی، بج سینه لیزری، بج سینه مولتی استایل و بج سینه آلمینیومی؛ البته با کمی اغماض، شاید بشود پیکسل را هم در خانواده بج سینه ها جای داد.


نحوه اتصال بج سینه


پشت بج سینه را معمولاً سوزن و کلیپس می زنند. در بج های بزرگ هم می توان از آهن ربا استفاده کرد. تا این جا به لحاظ قرار گیری، دو نوع بج سینه داشته ایم. یکی بج سینه آهنربایی و دیگری بج سینه سوزنی. از سنجاق بج سینه می شود در تمام انواع بج سینه استفاده نمود؛ هرچند که سوزن بج سینه قدری ضخیم است و بافت پارچه لباس را از بین می برد؛ با توجه به این که بج سینه بیشتر همراه با لباس های رسمی مانند کت و شلوار مورد استفاده قرار می گیرد، باید احتیاط هایی بر آن لحاظ گردد. راهکار جایگزین، استفاده از بج سینه آهنربایی و مگنت بج سینه است. استفاده از بج سینه مغناطیسی، یک محدودیت دارد و آن هم اندازه آهن‌ربای سبز (green magnet) است که پشت آن قرار می گیرد. بج ها باید از حدود دو سانت مربع بزرگتر باشند تا بتوان این مگنت ها را روی آن ها سوار کرد و لباس های رسمی را از آسیب سوزن بج سینه فلزی سوزنی در امان نگه داشت. دلیل استفاده از آهنربای سبز این است که برای سلامتی قلب مضر نیست و دلیل نامگذاری آن هم همین است.

 

در ساخت بج سینه کدام فلز ها به کار می روند؟  

     
جنس بج سینه فلزی همانطور که از نامش پیداست، فلز است و معمولن این فلز برنج یا استیل است و آبکاری آن بیشتر به رنگ های طلایی و نقره ای انجام می شود. خواست مشتری تعیین می کند بج سینه طلایی ساخته شود یا بج سینه نقره ای باشد. یک داده آماری در این زمینه از محبوبیت بیشتر رنگ طلایی حکایت دارد.
فلزات مورد استفاده در بج سینه می تواند به صورت یک آلیاژ و ترکیبی از چند فلز باشد. حتی بج سینه طلا و بج سینه نقره هم وجود دارد.

بج سینه های لوکس و تشریفاتی
گاهی بج سینه ها اهداف تجاری را دنبال نمی کنند و به صورت شخصی و با اهداف زیبایی در پوشش ساخته می شوند. بج سینه اسم و فامیلی افراد مثال مناسبی است. بج سینه نام را معمولن با جنس طلا یا نقره می سازند تا یک اکسسوری لوکس محسوب شود. وزن بج سینه در این موارد اهمیت بسیار دارد. به دلیل خاص و منحصر به فرد بودن، امکان ساخت بج اسم به صورت تک فراهم است. بسیاری از افراد پیش از سفارش بج نام، سفارش ساخت لوگویی شکیل با نام خود را می دهند و سپس آن را تبدیل به محصول نهایی مذکور می کنند. خروجی کار در نهایت یک بج لباس شیک خواهد بود.
بج اسم از جنس طلا یا نقره، می تواند به صورت ست با دکمه سردست سفارش داده شود. اتیکت سینه طلایی، گیره کراوات طلایی، دکمه سردست طلا؛ ترکیب بی نظیری خواهد شد. همین را برای جنس نقره هم تکرار کنید. باز هم ترکیب بی نظیری است. این قسم از کارها را باید در بسته بندی شکیل و فاخر ارائه کرد تا شان محصول و شیوه ارائه آن رعایت شود. پیشنهاد می شود بج سینه کتی با جعبه در کنار دکمه سردست و گیره کراوات قرار بگیرد و سپس عرضه شود.
بج سینه نام افراد را با فلز معمولی هم می توان ساخت اما طلا بودن یا نقره بودن آن باعث می شود که ماهیتی چندگانه پیدا کند و بتواند علاوه بر نصب شدن روی یقه و سینه کت، به عنوان گیره کراوات هم سفارش داده شود. از این روست که این محصول را بج سینه لوکس و اکسسوری لاکچری LUXURY قلمداد می کنیم.


بج سینه از لحاظ درخشش فلز به چند دسته تقسیم می شود؟


بج سینه فلزی یا به صورت براق است و یا به صورت مات‌و‌براق. تکلیف براق که روشن است اما نوع بعدی یعنی همان مات-و-براق، به این صورت است که قسمت هایی از طرح (عمومن فضای منفی طرح) به صورت مات و فرو رفته است و قسمت هایی از طرح (عمومن فضای مثبت طرح) به صورت براق و برجسته است که عکس های آن را در سایت نوین نقش می توانید ببینید. از طرفی برخی بج سینه ها رنگی هستند که بعضی از قسمت های آن ها به صورت رنگی است و طرح را نمایان می کند.


* نکته: توجه داشته باشید که یک بج سینه نمی تواند هم مات‌و‌براق باشد و هم رنگی.


نوع دیگر بج به لحاظ درخشش فلز، بج های خش دار یا بُرِس خورده هستند. بعضی با نام سندبلاست هم این نوع بج سینه را می شناسند. بج سینه فلزی خش خورده سبک جالبی دارد و مانند فلز گوشی های تلفن همراه یا سطح بیرونی لپ تاپ های فلزی می ماند که هر کسی آن را نمی پسندد و مخاطبان خاص خود را دارد.


پنج مثال از کاربرد بج سینه
(از بج سینه در کجاها استفاده می شود؟)

1)    بج سینه برای شرکت های هواپیمایی مانند بج سینه ایران ایر و بج سینه هواپیمایی ماهان
2)    بج سینه رستوران مانند بج سینه رستوران اس پی یو و بج سینه رستوران شاندیز
3)    بج سینه شرکتی مانند بج سینه شرکت هایپ و بج سینه شرکت گلستان
4)    بج سینه نمایشگاهی مانند بج سینه نمایشگاه بین المللی تهران و کیش
5)    بج سینه انجمن ها، سازمان های مردم نهاد و خیریه ها مانند بج سینه خیریه موعود و بج سینه خیریه رعد
و ...

 

مراحل ساخت بج سینه
(فرایند تولید بج سینه)

برای ساخت بج سینه فلزی، مراحلی طی می شود که به صورت خلاصه و در نگاهی گذرا شرح آن را گفته ایم.
ابتدا طرح مورد نظر مشتری روی کامپیوتر در قالب نرم افزار طراحی برداری (نه پیکسلی) مانند ادوبی ایلاستریتور یا کورل طراحی می شود و از آن خروجی گرفته می شود. سپس نوبت به ساخت کلیشه یا ژلاتین کار می رسد که پس از نوردهی، اسیدکاری می شود یا به عبارتی با اسید شسته می شود (مشابه فرایند ساخت مُهر). اسید خوردن از اصطلاحات تخصصی اهل فن در زمینه تولید انبوه بج سینه است. اگر احیانن سفارش مات و براق یا برس خورده خش دار یا رنگی باشد و یا نیاز به روکش پلی استر داشته باشد، این اقدام نیز انجام می شود و سفارش آماده تحویل است.
ساختن بج سینه سفارشی یک مهارت تخصصی است و کسانی که ساخت بج را انجام می دهند، در دوره آموزش ساخت بج سینه حرفه ای شرکت کرده اند.
 

چرا روی بج سینه را پلی استر می زنند؟


برخی از بج سینه ها، یک رویه از جنس پلی استر دارند که عموماً به خاطر محافظت از بج سینه برجسته، براق شدن و ماندگاری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع پلیستر عملکردی مانند سپر دارد و به زیبایی بیشتر هم کمک می کند.
تمام بج در زیر لایه ای از پلی‌استر قرار می گیرد و این سبب می شود تا رنگ ها و خود فلز بج از آسیب هایی مانند خط و خش و رنگ‌رفتگی مصون بماند. کارگاه هایی که آموزش ساخت بج سینه می دهند، استفاده از این ترفند را هم در سرفصل های آموزشی خود دارند.


ویژگی های انواع بج سینه


بج لیزری هم یکی از دیگر انواع بج سینه است. در واقع لیزر با حک کردن روی فلز بج فلزی، طرح مورد نظر را اجرا می کند. از این رو این بج را بج سینه لیزری می نامند.
ساخت بج سینه به صورت قالبی و ریخته‌گری در انواع گوناگون از جمله بج سینه نگین دار که بیشتر در بج سینه مذهبی است، به کار می روند. بج سینه برشکاری (با دست و برش بج توسط استادکاران این حرفه)، بج سینه ریخته گری، بج سینه آنادایز، بج سینه مولتی و بج سینه پلکسی، از قواعد دیگری پیروی می کند. در واقع نحوه ساخت بج سینه، نوع به نوع متفاوت است. در ادامه ، توضیحاتی در این باره ارائه می شود .

زوج بج سینه پلکسی و بج سینه مولتی استایل، از یک خانواده هستند. پلکسی یکی از راحت ترین اجناس برای ساخت بج سینه است. پلکسی و مولتی استایل را به راحتی می توان با دستگاه لیزر برش داد و روی آن را حک کرد. به کمک برش لیزری و حک لیزری، بج سینه های زیبایی می توان ساخت. از مزیت های بج سینه مولتی استایل سبک بودن آن است. وزن کم بج مولتی استایل (نوعی پلکسی)، به قرار گرفتن مناسب بج روی لباس کمک می کند. محدودیت بج سینه مولتی استایل یا عیب بج سینه مولتی استایل، تک رنگ بودن آن است و هرچند که غیر ممکن نیست اما کمتر پیش می آید که نسبت به رنگ کردن مولتی استایل اقدام شود. تمام سطح مولتی استایل طلایی، نقره ای و ... است و قسمت هایی که حک می شود، به رنگ سیاه در می آید. پلکسی رنگی هم در ساخت بج سینه پلکسی کاربرد دارد. در یک مقایسه بر اساس میزان مجموع سفارش های دریافتی، بج سینه پلکسی، بسیار کمتر از بج سینه فلزی طرفدار دارد. 
یک نوع دیگر از بج سینه، بج سینه آلمینیوم آنادایز است. بج سینه آلمینیومی، نسل جدید بج سینه است و میتوان بج آلمینیومی را بج مدرن نام داد. بج سینه آلمینیومی آنادایز همراه با آهنربای سبز را بیشتر مارک سازی ها  می سازند. ویژگی مثبت بج سینه آنادایز، قابلیت چاپ تمام رنگ و دیجیتال روی آن است. شما می توانید تصویر دلخواه را به صورت دیجیتال روی بج سینه آلمینیومی پیاده کنید. از بج سینه آلمینیوم آنادایز بیشتر در بج مستطیل 2 در 6 یا نسبت ابعاد مشابه استفاده می شود. کاربرد بج سینه آلمینیومی در آتش نشانی ها و ارگان هایی مانند هلال احمر و ... است. ویژگی منفی بج سینه آلمینیومی، قیمت بالای آن است. قیمت بج سینه آلمینیوم آنادایز در مقایسه با بج های دیگر گران تر است. نکته ای که باید در رابطه با این بج فلزی آلمینیومی به یاد داشت این است که بهتر است از تماس سطح آن با ادکلن، جلوگیری کرد. در بج سینه آلمینیومی عموماً از آهن ربا سبز (GREEN MAGNET) استفاده می شود. 
به یاد داشته باشیم که اگر هویت بصری برند ما در ذهن مخاطب برایمان مهم است، در میان سایر روش ها برای حصول موفقیت در عرصه به یاد سپاری برند ما، استفاده از بج سینه سفارشی و مزایای آن را نباید از یاد ببریم.
بج سینه را با نام نشان سینه هم می شناسند؛ هرچند هستند افرادی که بج سینه را با نام گل سینه یا اتیکت (بعضان اتکت) نیز در ذهن دارند. علاوه براین، سنجاق سینه، اتیکت سینه و پلاک سینه از سایر نام هایی است که در این حرفه به کار برده می شود.

 

بج سینه مذهبی


بج سینه ریخته‌گری و بج سینه برشکاری با دست را می توان بج مهجور نامید و این نوع بج ها کمتر سفارش داده می شوند. چرا که عموم این بج ها، بج سینه مذهبی هستند و به صورت پیش ساخته در بازار موجودند. لذا کسانی که قصد خرید دارند، سفارش خود را به صورت آماده تهیه کرده و منتظر زمان آماده سازی بج سینه نمی شوند. البته برخی از آن ها بج سینه چینی و بج سینه وارداتی هستند. بازار فصلی بج سینه مذهبی، در ایام ماه محرم و اربعین حسینی برای شیعیان است. در این ایام، بج سینه محرم متقاضیان زیادی پیدا می کند. بعضی از این بج های سینه، بج سینه نگین دار هستند. نگین روی بج سینه زیبایی مضاعف به بج سینه می بخشد. 
انواع دیگر بج سینه مذهبی برای سایر ادیان و مذاهب مانند بج سینه صلیب برای مسیحیان، بج سینه فروهر برای زرتشتیان و نمادهای دیگر برای پیروان سایر ادیان وجود دارد.


بج سینه پرچم کشور


استاندارد بج سینه، به نوعی جهانی است و زبان مشترکی در ملاقات های رسمی به حساب می آید. مثلاً مدیران ارشد سازمان ها یا دیپلمات ها و مقامات سیاسی کشور ها در ملاقات های خود از بج سینه لوگو سازمان خود یا بج سینه پرچم کشورشان استفاده می کنند. البته شاید بشود کاربرد بج سینه در دیگر فضاها را نیز یافت.
بج سینه پرچم کشورها به صورت آماده وجود دارد. با این حال اگر برای برنامه های بین المللی سفارت ها نیاز به تعداد زیادی از این بج سینه کشور ها باشد، باید سفارش ساخت آن را ثبت کرد. بج سینه ایران از این پیش شرط مستثناست و به دلیل کثرت تولید، بج سینه پرچم ایران و بج سینه نقشه ایران به راحتی در بازار یافت می شود؛ اما مسئله بج سینه اختصاصی کاملاً بحثی جداست و برای سفارش بج سینه لوگو سازمانی و بج سینه برند باید به صورت جداگانه این سفارش بج سینه تبلیغاتی را ثبت کرد تا بتوان بج تبلیغاتی را در برنامه مد نظر هدیه داد یا استفاده کرد.
این نوع بج سینه ها را حوالی میدان حر در شهر تهران که به نوعی مرکز فروش انواع بج سینه محسوب می شود می توان پیدا کرد که بج سینه شیر و خورشید هم در میان نمونه کار بج سینه مغازه ها که با هدف استفاده در فیلمبرداری به فروش می رسد نیز به چشم می خورد.
از پرفروش ترین بج سینه کشورها، بج سینه دوتایی است که برای اتاق های مشترک ایران و سایر کشورها طراحی شده است. بج سینه پرچم ایران و چین، بج سینه ایران و پرچم روسیه، بج سینه پرچم های ایران و آلمان و ... از این دست هستند.

 

استعلام قیمت بج سینه


فرایند تعیین قیمت بج سینه اختصاصی کار آسانی است به شرط آن که برای استعلام قیمت بج سینه، موارد زیر از قبل مشخص باشد:
1 – نخست جنس بج سینه
2 – دوم اندازه بج سینه
3 – سوم تعداد رنگ بج سینه
4 – چهارم تعداد بج سینه (تیراژ بج سینه خاص)
5 – پنجم نیازمند برش و آبکاری بودن جهت فرم دهی بج سینه و سایر موارد
6 – ششم مدت زمان درخواستی برای تحویل فوری بج سینه (ساخت بج سینه فوری)

چون تعرفه بج سینه ثابت نیست و فرمول محاسبه قیمت بج سینه وجود ندارد، نیاز است که موارد مذکور مشخص شود و اگر این موارد مشخص شود، قیمت بج سینه به دست می آید و در پاسخ استعلام همراه با زمان تحویل  سریع ارائه می شود.

لیست قیمت بج سینه


لیست قیمت بج سینه از طولانی ترین لیست های قیمت است زیرا تنوع بسیار زیادی دارد و لیست قیمت بج فلزی تنها قسمتی از فهرست اصلی تعرفه انواع بج سینه ها است. ارائه قیمت، پیش از دریافت اطلاعات کامل از مشتری، امر مرسومی از سوی ارائه دهندگان خدمات بج سینه نیست و البته کار درستی است؛ اما از سوی دیگر نیاز مشتریان به آگاهی از قیمت را هم باید محترم شمرد.
هرچند که چیزی به اسم بج سینه ارزان یا بج سینه گران وجود ندارد و خواسته مشتری را باید معیار بها قرار داد، با این حال جدول قیمت بج سینه را در زیر آورده ایم تا شاید به صورت حدودی، پاسخگوی نیاز کاربران در تخمین نرخ بج سینه باشد. به دلیل نوسان قیمت مواد اولیه و از طرفی منحصر به فرد بودن سفارش هر مشتری، مبنای تعیین نهایی قیمت را فاکتور صادر شده قرار دهید و از جدول زیر صرفن جهت براورد قیمت حدودی و تخمینی استفاده کنید. فراموش نکنید که تعداد سفارش هم عامل موثر دیگر است؛ همچنین زمان ساخت فوری بج سینه. ما قیمت ها را به صورت یک بازه و طیف بین بیشینه و کمینه به ازای هر عدد در شهریور 1402 بر حسب واحد پولی تومان آورده ایم. بنا بر این استعلام به روز و طبق پیش فاکتور صادره را معیار تعیین قیمت نهایی بج سینه قرار دهید.

نوع بج سینه    حد اقل تعداد    کمینه قیمت    بیشینه قیمت
قیمت بج سینه برنجی    10 عدد    35000    130000
قیمت بج سینه استیل    10 عدد    45000    150000
قیمت بج سینه مولتی استایل    5 عدد    25000    70000
قیمت بج سینه پلکسی    5 عدد    25000    65000
قیمت بج سینه آلمینیومی    1 عدد    50000    70000
قیمت بج سینه تک (یک عدد)    1 عدد    500000    750000

 

لیست قیمت بج سینه
نوع بج سینه حد اقل تعداد کمینه قیمت بیشینه قیمت
قیمت بج سینه برنجی 10 عدد 35000 130000
قیمت بج سینه استیل 10 عدد 45000 150000
قیمت بج سینه مولتی استایل 5 عدد 25000 70000
قیمت بج سینه پلکسی 5 عدد 25000 65000
قیمت بج سینه آلمینیومی 1 عدد 50000 70000
قیمت بج سینه تک (یک عدد) 1 عدد 500000 750000

 

مدت زمان آماده سازی بج سینه چقدر است؟


این بیشترین سوالی است که مشتریان درباره بج سفارشی می پرسند. البته پس از قیمت!
اینکه چقدر طول می کشد تا سفارش بج سینه آماده شود، به عواملی مانند عجله مشتری برای تحویل فوری بج سینه و حجم سفارش در دست اجرای کارگاه یا شرکت سفارش گیرنده دارد. تجربه ثابت کرده است که مشتریان حتی اگر شتابی هم برای دریافت سفارش خود نداشته باشند، باز هم تمایل دارند تا در سریع ترین زمان ممکن، تحویل سفارششان انجام شود.
گاهی ساخت بج سینه فوری امکان پذیر نیست زیرا اساسن فرایند تولید بج سینه زمان بر است. مراحلی مانند اسید دهی و خشک شدن پس از رنگ شدن، دست کم به یک روز زمان نیاز دارند. شاید برای شما عجیب باشد اما نوین نقش مشتریانی داشته است که انتظار داشته اند در عرض چند ساعت، ساخت فوری بج سینه انجام شود.


به صورت کلی می توان گفت که میانگین مدت زمان تحویل سفارش بج سینه فوری، حدود 2 روز است. زمان نرمال و عادی برای سفارش خرید بج سینه، تقریبن یک هفته است.


فرمت فایل ساخت بج سینه


فرمت طرح ارسالی برای ساخت بج سینه بهتر است CDR (Corel Draw) کورل باشد اما  به معنی عدم پذیرش سایر فرمت ها نیست. این صرفن یک راهکار برای تسریع فرایند چاپ بج سینه است که در مراحل طراحی و تغییر فرمت فایل، زمان صرف نشود و کار یک مرحله جلو بیفتد. از طرفی، برخی از تولید کنندگان بج سینه، ممکن است با فرمت های دیگری اقدام به اجرا کنند. بنابر این، قطعیتی در طراحی فایل بج سینه با کورل دراو وجود ندارد.

 

نکات نگهداری از بج سینه

برای اینکه بتوانیم برای مدت زمان طولانی تر بج سینه هایمان را سالم نگه داریم، توجه به نکاتی کوتاه اما مهم می تواند مفید باشد.
مثلن اینکه بج سینه را در معرض فشار وسایل درون کمد یا ... قرار ندهید؛ همچنین از تماس با اشیا فلزی تیز که می توانند به بج آسیب برسانند جلوگیری کنید. گاهی بج سینه ها رنگ دارند و ممکن است این رنگ در اثر تماس های مذکور بریزد. خصوصن که بعضی بج های سینه با دست رنگ می شوند و ابدن یک کار دستگاهی نیست. درست است که به سادگی این اتفاق نمی افتد اما یادآوری می کنیم که در عنوان این پاراگراف، مفهوم ترفندهایی برای طولانی تر شدن عمر بج سینه و افزایش دوام بج سینه نهفته است. تمایل شما به حفظ نظافت و رعایت بهداشت را درک می کنیم اما هرگز بج سینه را نشویید. استفاده از یک دستمال نمدار برای غبار روبی کافی است و چنانچه بج در درون یک دستمال کاغذی یا نایلون قرار بگیردو از در معرض هوا بودن دور باشد، خبری از لک و خاک و کثیفی نخواهد بود.
* این نکات ساده و بدیهی بود اما مرور آن ها خالی از لطف نیست.

 

تلاش متن این بود که اطلاعات جامع بج سینه را برای خواننده فراهم کند. ضمن قدردانی از شما که تا پایان همراه ما بودید، چنانچه ابهام و پرسشی دارید یا قصد سفارش بج سینه را دارید و اگر موفق به سفارش آنلاین بج سینه نشدید، از طریق بخش تماس با ما، راهنمایی و پاسخ مورد نظر را از کارشناسان نوین نقش دریافت خواهید کرد.

 

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.