قوانین و مقررات

شرایط استفاده از خدمات نوین نقش


به اطلاع کاربران وب سایت نوین نقش میرساند تمام عملیات کاربران روی این وب گاه اعم از رویت صفحات، خرید و مقایسه، استفاده از پروفایل یا بهره مندی از کد های تخفیف و مانند آن، به معنی پذیرفتن تمام شرایط و قوانین آن است.

ضمناً با صراحت اعلام می شود که شرایط و قوانین مکتوب در این صفحه، جایگزین تمام نسخ قبلی به شمار می رود و معیار، متن فعلی این صفحه است.

به طور کلی نوین نقش بر اساس قوانین کشور ایران فعالیت می کند و کاربران نیز در همین چارچوب به تعامل با این وبگاه خواهند پرداخت.

هر کاربر به مجرد استفاده از وب سایت نوین نقش، شرایط و قوانین استفاده از آن را پذیرفته است.

راه های ارتباط با مشتریان، مواردی است که در ناحیه کاربری آنان ثبت شده است؛ از جمله نام و نام خانوادگی، شماره تماس ثابت و همراه، آدرس ایمیل و ... . از نظر نوین نقش، کاربر، مالک یا بهره بردار این موارد تلقی شده و فرض بر آن است که این اطلاعات کاملاً صحیح و درست بوده و کاربر به آنها دسترسی دارد و در آینده هر گونه هماهنگی در رابطه با سفارش ها و موارد دیگر از همین راه ها پیگیری خواهد شد. کاربر در هر زمان قادر است نسبت به ویرایش اطلاعات حساب کاربری خود اقدام کند.

بدیهی است که ما کنترلی روی اطلاعات ثبت شده از سوی مشتری و یا در اختیار فرد دیگر قرار داده شدم آن ها نداریم و مسئولیت مشکلات ناشی از نادرست بودن هر یک از موارد فوق بر عهده کاربر است.

نوین نقش موظف است به سفارش ثبت شده از هر حساب کاربری خدمات ارائه کند. در صورتیکه اطلاعات کاربری به هر دلیلی در اختیار شخصی دیگر قرار گیرد، مسئولیت سفارش های ثبت شده از آن حساب کاربری با مالک آن است؛ لذا خواهشمند است دقت کافی در حفظ اطلاعات حساب کاربری خود داشته باشید. کاربران در هر زمان می توانند نام کاربری و گذرواژه خود را از طریق فرایند های تعریف شده، به آسانی بازیابی کند.

برای خرید، عضویت در نوین نقش الزامی است. در غیر این صورت امکان دسترسی به تاریخچه خرید های شما وجود نخواهد داشت. همچنین امکان بازیابی رمز عبور را نخواهید داشت.

مسئولیت انتخاب اشتباه محصول اعم از رنگ، سایز و تعداد محصولات، رأساً بر عهده مشتری است. تلاش کرده ایم تا با جانمایی درست این گزینه ها هنگام ثبت سفارش، ضریب اشتباه ها را تا حد ممکن کاهش دهیم.

ایرادات بانکی اعم از عدم پرداخت، کسر وجه در خرید های ناموفق و موارد مشابه، مسئولیتی را متوجه نوین نقش نخواهد کرد؛ هرچند که پیگیری های لازم را تا زمان حصول نتیجه برای مشتری انجام داده و کمک های لازم را ارائه خواهیم کرد.

در صورت مرجوع کردن کالا، هزینه ارسال بر عهده مشتری است.

امکان لغو و ویرایش سفارش های ثبت شده و پردازش شده وجود ندارد. تنها در مواردی که فرایند پردازش یک محصول آغاز نشده باشد می توان آن سفارش را لغو کرد. برای تسریع این فرایند، بهترین گزینه تماس تلفنی با نوین نقش است.

در صورت هرگونه تاخیر از جانب شرکت های باربری مانند پست و ... ، نوین نقش مسئولیتی بابت این دیرکرد ندارد؛ در عوض تمام توان خود را برای تحویل به موقع کالا به این شرکت ها به کار می گیریم و گاهی زودتر از موعد این اقدامات را انجام می دهیم.

بنا بر سیاست حفظ حریم خصوصی، نوین نقش هرگز اطلاعات شما را در اختیار هیچ یک از اشخاص قرار نخواهد داد و تنها فعالیت های مجرمانه (کارت بانکی دزدی و ...) منجر به ارائه اطلاعات هویتی کاربر خاطی به نهاد هایی مانند پلیس خواهد شد.

ممکن است سیاست های اعلامی در طول زمان دچار تغییر شوند . در صورت عدم تمایل می توانید از خدمات این وب سایت استفاده نکنید.

امکان استفاده یک کاربر از دو حساب کاربری وجود ندارد.
امکان ثبت ایمیل و شماره موبایل تکراری وجود ندارد.


معیار تشخیص هر نوع مشکل در چاپ محصولات و فرایندهای ارائه خدمات، کارشناسان نوین نقش هستند؛ لذا پذیرش مرجوعی و یا استرداد وجه احتمالی، تنها در شرایطی صورت خواهد پذیرفت که این افراد آن را تایید کنند. کاربران طبق این توضیحات، مطابق نظر نهایی کارشناسان نوین نقش، شکایات خود را پیش خواهند برد.

مشکلات احتمالی حساب کاربری خود را با "شماره پشتیبانی 66127858" مطرح فرمایید.

 

در رابطه با سفارش های چاپ افست:

 

  • فایل های ارسالی حتماً می بایست jpg   باشند.
  • کارهای فوری باید از شنبه تا چهارشنبه قبل از ساعت 10 صبح ارسال شوند.
  • در کارهای کتان از زمینه تمپلات ( تمام رنگ ) استفاده نشود.
  • نوشته های مشکی به صورت تک رنگ K100 طراحی شود.
  • فایل های ارسالی باید به صورت چهار رنگ ( CMYK ) و 300dpi باشد.
  • منظور از روز کاری ، روز های فعال چاپخانه می باشد. پنج شنبه ها، جمعه ها و روز های تعطیل، روز کاری محسوب نمی شوند.
  • در کار های یک طرف تمپلات (تمام رنگ)، احتمال تغییر رنگ وجود دارد.
  • فایل های بزرگتر از A5 که در فرم عمومی چاپ شوند، در صورت خرابی، نوین نقش هیچ مسئولیتی در این باره ندارد.
  • در کلیه کار های چاپی احتمال 5 تا 10 درصد پرتی ( خرابی، چاپ، سلفون، برش ) کار وجود دارد.
  • فاصله برش از لبه کار برای کارت ویزیت 5 میلیمتر و لمینیت، 7 میلیمتر از هر طرف طرح است.
  • رنگ فایل سفارش چاپی روی مانیتور، با خروجی رنگ کار آماده شده، 15 درصد اختلاف طیف رنگ دارد.
  • احتمال اختلاف دو روزه از زمان اعلامی تحویل وجود دارد.
  • هرگونه غلط املایی و ایراد محتوایی پس از بارگزاری کاربر، بر عهده شخص ایشان است.
  • در صورت عدم توجه به نکات فوق و بروز هرگونه اشکال، هیچ مسئولیتی بر عهده نوین نقش نیست.

 

در به روزرسانی های آتی، با جزئیات بیشتری، قوانین و مقررات نوین نقش را شرح خواهیم داد.