حریم خصوصی کاربران

در این صفحه توضیح داده ایم که چه اطلاعاتی از کاربران نزد نوین نقش جمع آوری می شود و چگونه از آن ها استفاده می کنیم؛ در واقع آنچه به "سیاست حفاظت از اسرار" یا "حفظ حریم خصوصی" مشتری مطرح است را شرح داده ایم.

نوین نقش برای ارائه خدمات و استفاده از امکانات وب سایت، از کاربران اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، شماره همراه و آدرس ایمیل و ... دریافت می کند.

صراحتن اعلام می شود که نوین نقش نیز مانند سایر وب سایت ها، از جمع آوری IP ها و کوکی ها استفاده می کند. ما از این داده ها جهت ذخیره بازدید ها و مناسب سازی ارائه پیشنهادات بعدی و موارد مشابه استفاده می کنیم. توجه داشته باشید که امکان غیر فعال سازی کوکی ها در عموم مرورگرها وجود دارد و کاربران قادرند تا در هر زمان نسبت به غیر فعال کردن کوکی ها اقدام کنند.

این داده ها به منظور ارتقاء سطح خدمات و بهبود کیفیت پشتیبانی استفاده می شوند؛ اطلاع رسانی های مرتبط با سفارش های قبلی یا تبلیغات مقطعی، دیگر مواردی هستند که ممکن است مورد استفاده قرار گیرند.

نوین نقش هرگز اطلاعات تجمیع  شده و سطح بندی شده کاربران را به منظور اهداف تبلیغاتی در اختیار هیچ فرد حقیقی و حقوقی نخواهد گزاشت.

اطلاعات هویتی و تراکنشی کاربران با بالاترین پروتکل های امنیتی در سطح استانداردهای بین المللی روی سرورهای نوین نقش محافظت می شود.

نوین نقش همواره اصول رایج در حفظ اطلاعات شخصی کاربران را رعایت می کند و جز در موارد اضطرار قانونی به حکم مقام قضایی، این اطلاعات را در اختیار شخص ثالث قرار نخواهد داد.

هرگونه تغییر در سیاست های بالا را از طریق به روزرسانی این صفحه اطلاع رسانی خواهیم کرد.