پرسش های رایج

 

در اینجا، تعدادی از پرسش های کاربران که بیشترین میزان تکرار را داشته اند(سوالات متداول)، پاسخ داده ایم. شاید سوال شما هم در بین آن ها پاسخ داده شده باشد. اگر این ها کافی نبود و پاسخ خود را نیافتید، شماره های پشتیبانی نوین نقش در خدمت شما هستند.

 

هنگام پرداخت، تراکنش ناموفق بود اما پول از حسابم کم شد. چه باید کرد؟

طبق اعلام بانک مرکزی، وجوه تراکنش های ناموفق، حد اکثر ظرف 72 ساعت به حساب شما بر می گردد.

هرچند که این فرایند در عموم موارد از طریق ارسال پیامک ظرف 10 الی 15 دقیقه با عنوان تراکنش اصلاحی انجام میشود، با این حال در صورتی که پس از 72 ساعت وجه به حسابتان نیامد می توانید از طریق بانکتان پیگیری کنید.

دلیل تاخیر در ارسال سفارش من چیست؟

زمان تحویل کالا ها بر اساس توانایی آماده سازی نوین نقش اعلام شده است. وضعیت سفارشتان را با کد رهگیری که در اختیار دارید از طریق سایت پست و سایر شرکت ها پیگیری کنید.

در چه صورت می توانم محصول را مرجوع کنم؟

در شرایطی که محصول دریافتی با مشخصات اعلامی در وب سایت نوین نقش مغایرت داشته باشد یا با ایراد به دست شما رسیده باشد، امکان بازگشت کالا فراهم است. جهت حصول اطمینان از درستی ارسال سفارش ها، واحد کنترل کیفیت این موارد را بررسی میکند.

اگر نتوانم از طریق امکانات وب سایت سفارش خود را ثبت کنم و موارد دلخواه من در گزینه ها نباشد باید چه کار کرد؟

از مشاوره کارشناسان نوین نقش طی تماس تلفنی استفاده کنید.

چگونه از درستی هزینه ارسال آگاه شوم؟

پست و تیپاکس که نرخ رسمی دارند و پیک های شهری هم قبض. تعرفه اسنپ باکس، الو پیک و تاکسی های اینترنتی هم به صورت برخط قابل رویت است.

اگر پس از پرداخت وجه، محصولی موجود نباشد چه می شود؟

هرچند که همواره از موجود بودن کالاها اطمینان داریم و محصول ناموجود را روی سایت نمایش نمی دهیم، اما اگر به هر دلیلی، محصولی موجود نبود، چنانچه نخواهید که وجه پرداختی به عنوان اعتبار در حساب کاربریتان باقی بماند، در زمان کوتاهی به حساب شما واریز خواهد شد.

اعتبار زمانی کوپن تخفیفم گذشته است. آیا امکان استفاده از آن را دارم؟

خیر. بدیهی است کد های تخفیف نوین نقش در زمان های اعلام شده قابل استفاده هستند.

علاقه مندم بدانم چگونه امکان همکاری با نوین نقش وجود دارد؟

بخش فرصت های شغلی نوین نقش را مشاهده بفرمایید.