درباره نوین نقش

 

نوین نقش، خدمات چاپ و تبلیغات را در قالب وب سایت خود به کاربران عرضه می کند؛ با هدف این که این فضا، مشکلات پیشین کاربران در ثبت سفارش به روش های حضوری و سنتی گذشته را حل کند و به آسانی خدمات مورد نیازشان را ارائه کند.

دفتر مرکزی نوین نقش در شهر تهران واقع شده است و کارگاه های مختلف، مشغول فعالیت تولیدی در زمینه چوب و مصنوعات آن، انواع پوشاک، منسوجات و سایر محصولات هستند.

 

چرا نوین نقش تاسیس شد؟

نوین نقش از شهریور 1391 فعالیت خود را آغاز کرد و تا امروز به درک مناسبی از نیازهای بازار و هنجارهای حاکم بر آن رسیده است. ازابتدا خود را متعهد به ارائه کالای با کیفیت و برخورد محترمانه با مشتری میدانستیم زیرا این وظیفه ذاتی هر کسب و کاری مانند ماست. همچنین خواستیم تا کیفیتی که در محصولات و خدماتمان به آن پایبند بودیم را به حوزه روش های عرضه و فروش نیز تسری دهیم؛ لذا بر آن شدیم تا زیرساختی یکپارچه و به صورت بر خط به کاربران عرضه کنیم که نیازشان به سفارش چاپ و تبلیغات را تا حدودی پاسخگو باشد.

وب سایت فعلی نوین نقش با به روز ترین روش های طراحی سایت و همگام با استانداردهای جهانی در ویژگی های دیداری و پروتکل های امنیتی، توسط برنامه نویسان ارشد و متخصصان حرفه ای درون مجموعه نوین نقش طراحی شده است.

 

آنچه می خواهیم باشیم ...

در نهایت کوشش کرده ایم تا مانند ناممان، هم نوین و مدرن و به روز باشیم، هم نشانی از نقش و نگارهای کهن سرزمینمان در تارو پود این تجارت به تصویر بکشیم. می خواهیم در زیبایی و رنگین شدن فضاها همراه شما باشیم و نقشی نو در اندازیم. می خواهیم هر اندازه که خواستید، برایتان نوین نقش باشیم. می خواهیم نقش خود را در توسعه کسب و کار شما ایفا کنیم. ما هر روز به شوق بهتر بودن از خواب بر میخیزیم و امید داریم انتخابتان نوین نقش باشد.

 

نحوه تامین محصولات و سنجه های کمی و کیفی

زنجیره تامین محصولات و خدمات ما شامل تامین درون سازمانی و برون سازمانی می شود که دست آخر تمام این موارد را با تعریف معیارهای کیفی یکسان به کاربران ارائه می کنیم. بهره گیری از دستگاه های چاپ پیشرفته و تجهیزات کارگاهی مدرن در کنار سرمایه انسانی کارامد و حرفه ای با نرم افزارهای کاربرپسند و راهبردی در عین اولویت بخشی به نیاز مشتریان و بازار، بخشی از معیارهای کیفی نوین نقش است. همچنین به واسطه تولید برخی اقلام در تیراژ بالا و اعمال حاشیه سود حد اقلی روی قیمت، با جلب نظر مصرف کننده نهایی، گام بلندی در تحقق معیارهای کمی برداشته ایم.

 

بنا داریم تا در آینده، تغییراتی در ساختار سازمانی نوین نقش رقم بزنیم که از طریق همین صفحه اطلاع رسانی خواهیم کرد.